Intrebari frecvente

  1. Cum cumpar?
  2. Cum platesc?
  3. Transport si livrare
  4. Retur
  5. Reclamatii si plangeri
  6. Info despre stoc

 

1. Cum cumpar?

Pentru a putea face cumpărături pe site-ul girafacurioasa.ro trebuie sa intrați pe pagina produsului pe care doriți să-l cumpărați, selectați cantitatea și apăsați butonul "Adauga în cos".

După adăugarea în cos a produsului, aveți două opțiuni: „ "Continuă cumpărăturile”" sau „"Vezi coșul”". Prin opțiunea „"Continuă cumpărăturile”" produsul selectat este adăugat în cos dar puteți continuă cumpărăturile din pagina produsului pe care va aflați. Prin opțiunea"Vezi cosul"” aveți opțiunea de a vizualiza conținutul coșului și de a parcurge pasii descriși în pagina de comandă, respectiv completarea datelor de livrare, previzualizarea comenzii și finalizarea acesteia.

Atenție: selectarea produselor și așezarea lor în cos nu echivalează cu rezervarea acestora; astfel, deși la momentul selecției produsul este disponibil, acesta poate deveni indisponibil la momentul finalizării comenzii, dacă a trecut un interval de timp oarecare între selecție și finalizarea comenzii. Rezervarea produselor se realizează numai după finalizarea comenzii, respectiv primirea email-ului de confirmare a comenzii.

In cazul plasarii unei comenzi prin email la office@girafacurioasa.ro va rugam specificati exact numele, codul produsului precum cantitatile pe care le doriti).

In momentul receptionarii comenzii veti primi automat un email de confirmare. In urma analizarii comenzii, veti primi un al doilea mail care va contine toate datele referitoare la expediere.

Durata de procesare a unei comenzi este intre 2 si 5 zile lucratoare de la receptionarea comenzii (exceptie facand comenzile plasate in zilele de vineri, acestea urmand a fi procesate incepand cu ziua de luni). Comenzile sunt expediate in ordinea sosirii lor.

Comanda plasată va putea fi anulată/modificată telefonic sau prin e-mail imediat dar nu mai târziu de ziua plasării.

 

2. Cum plătesc?

Plata se poate efectua prin următoarele metode:

  • în numerar (ramburs) – plata se face la primirea coletului
  • online, prin card bancar - se acceptă majoritatea cardurilor de credit și debit

In numerar (Ramburs) - la primirea coletului:

Comanda se achită integral, în lei, la livrarea efectuată de către curier. Dacă doriti să efectuati plata în numerar( ramburs), trebuie să selectati aceasta opțiune la finalizarea comenzii.

Online prin card bancar - de credit sau de debit

Plata online cu cardul este realizată folosind serviciile PayU. Sunt acceptate la plată cardurile cu sigla Visa și MasterCard, Discover, JCB și Dinners. PayU procesează atât cardurile internaționale cât și pe cele locale, fie de credit, fie de debit. Sunt acceptate la plată aproape toate cardurile românești sau internaționale.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții cu cardul.

Pentru a efectua o plată cu card-ul trebuie să selectati în formularul de comand㠖 opțiunea „plata card” apoi veti fi redirecționat printr-o legatura securizată pe pagina procesatorului de carduri bancare PayU.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnatura dvs (în funcție de card pot lipsi). Indiferent dacă cardul este atașat unui cont în valuta sau în lei, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii care a emis cardul.

Va rugăm să nu închideti browser-ul în timp ce apare mesajul „PROCESSING” sau până nu se afișează factura proforma deoarece nu veti ști dacă comandă a fost acceptată.

Girafacurioasa.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs.

 

3. Transport si livrare

Girafa Curioasa livrează momentan numai in Romania, prin intermediul firmei de curierat rapid Urgent Curier.

Urgent Curier efectueaza livrarea in termen de 24-48 de ore de la expedierea coletului de catre Girafa Curioasa.

Cheltuielile de transport sunt în sarcina cumpărătorului.

Tariful de transport prin Urgent Curier este:

  • 15 RON in Bucuresti
  • 20 RON in provincie

Tariful este fix indiferent de valoarea/greutatea coletului.

Comenzile a căror valoare depășește 300 RON vor fi livrate gratuit în toată țara.

Puteti verifica traseul si statusul pachetului dumneavoastra pe site-ul companiei de curierat. Compania de livrare va va notifica de maxim 2 ori pentru a va prelua pachetul (telefonic, prin agentii de livrare). In cazul in care nu puteti fi contactat, coletul se va intoarce la centrul de livrare si va trebui sa platiti o noua taxa de transport. Coletul va fi pastrat 5 zile, dupa care se va intoarce la expeditor.

Va rugam ca la preluarea coletului sa verificati aspectul acestuia. Daca  prezinta zone umede sau e vizibil deteriorat, va rugam sa nu acceptati  coletul. Puteti deschide pachetul in fata curierului dar numai dupa achitarea valorii produselor si transportului. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare.

Nu se fac livrari duminica și in zilele de sarbatori legale.

 

4. Retur

In cazul in care doriti sa returnati produsele, o puteti face in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului.

Inainte de a expedia coletul retur este necesar sa ne contactati telefonic. In caz contrar coletul nu va fi ridicat. Coletul va fi expediat fara valoare ramburs. Confirmarea returnarii banilor se va face in momentul in care vom consemna integritatea produselor returnate.

Taxele de transport tur-retur vor fi suportate de catre dvs in cazul retururilor. Actele necesare pentru returnarea produselor:

*factura in ORIGINAL,

*chitanta care face DOVADA INCASARII valorii produselor si transportului de catre curier de la dvs.

In cazul in care cele doua documente nu au fost expediate, nu vom putea returna valoarea produselor.

Contravaloarea produselor returnate se va trimite in termen de 30 de zile de la primirea returului, in contul bancar sau prin mandat postal, conform detaliilor indicate  de dvs in scris.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial sau pentru a acoperi costul produsului (exclusiv marja de profit neta a girafacurioasa.ro)

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru (dar nu mai tarziu de 10 zile lucratoare) pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In acest caz, costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de girafacurioasa.ro.

In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs.

 

5. Reclamatii si plangeri

Daca aveti reclamatii sau plangeri referitoare la produse sau la procesul de vanzare - de la comanda la livrare/plata - va rugam sa ne trimiteti e-mail la office@girafacurioasa.ro prezentand situatia si probele relevante.

 

6. Info despre stoc

In functie de disponibilitate, se va afisa textul "IN STOC" atunci cand produsele se afla in depozitul nostru local. 

In cazul unui produs ce nu se gaseste in stoc, puteti suna si "rezerva" un produs din urmatorul nostru transport, iar confirmarea si termenul de livrare va vor fi comunicate de operatorii nostri.

 

De ce ai vrea sa cumperi de la noi?

LIVRARE RAPIDA

Produsele comandate vor ajunge la tine in 24-48 de ore.

TRANSPORT GRATUIT

Pentru comenzile mai mari de 300 de lei, beneficiezi de transport gratuit.

SATISFACTIE GARANTATA

Daca nu esti multumit de produsul cumparat, iti rambursam imediat valoarea.